Күн сайын қарыштап дамып бара жатқан заман талабына сай болғың келе ме? Ол үшін тынбай білім алып, үздіксіз оқу керек. Дегенмен қазіргідей технологияны еркін меңгерген балаларға білімді қалайша қызыты да мазмұнды етіп беруге болады?
Мен өз бетімше қазақстандық білім беру орталықтарының арасында талдау жасап көрдім. Мысалы, онлайн болсын, офлайн болсын аптасына 3 рет 1 сағаттан (жалпы айына 12 сағат) оқыту 15000 теңге, ал жеке оқытуға 25000 теңге кететінін білдім. Егер біз білім сапасын бес жұлдызды тірек-сызба бойынша бағалайтын болсақ, онда білім беру орталықтарындағы білім сапасының орташа бағасынүштік деп бағалар едік. Әрине, «Бес саусақ бірдей емес» дегендей, қол жетімді орталықтардың арасында сапалы да нәтижелібілім беретін ұйымдармен қатар, коммерциялық компонентке, ақша табуға бағытталған орталықтар бар екені жасырын емес.Сондықтан сапа әрқашан бағаға сәйкес келе бермейді.Бұл үрдіс орталықта сапаны бақылау процестері реттелген жағдайда ғана өзгеруі мүмкін. Орталықтардың көбісін инвесторлар, кәсіпкерлер иеленеді, ал мұғалімдерді жалдау арқылы оқытады. Осының арқасында бағаны төмендету арқылы сапаны арттыруға болады ма?Менің ойымша, бұл мәселені шешудің бірнеше жолы бар. Біріншісі, білім беру орталықтарын ашатын кәсіпкерлербелсенді де және білікті мұғалімдерді тартуы керек. Сондай-ақ, авторлық құқық бағдарламаларын әзірлеу.Біз франчайзинг аясында бөлісе алатын меншікті әдіснаманы жасап, оны әзірледік және қазірдің өзінде дәлелденген және жақсы көрсеткіштерге ие болдық.Біз Оксфорд, Кембридж сияқты мектептер қолданатын соңғы бағдарламалар мен Мария Монтессоридің тәсілдерін қолданып, интерактивті оқыту үшін сыныптарымызды жабдықтаймыз.Біз интерактивті тақталарды, проекторларды қолданамыз, музыка тыңдаймыз, Фильмдер көреміз және көргендеріңізге, естігендеріңізге талдау жасаймыз.
Біздің мұғалімдердің көпшілігі студенттер, олар оқушылармен тез тіл табысып, жас айырмашылықтары жақын болғандықтан бір-бірін оңай түсінеді.
Оқытушы-студенттердің артықшылығы – бұл процеске қатысады, олар үшін бұл оқу процесінің бір түрі және олардың жасы үлкен адамдарға қарағанда бос уақыты көп.Жастардың басқаларды оқытып, олардың коммуникативті дағдыларын дамытуға деген ынтасы жоғары.
Соңғы 5 жыл ішінде, оның ішінде білім беру саласында белсенді қайта құрулар болды және біз жаңа буынмен білім берудің ескі формасымен жұмыс істей алматынымызды түсіндік.
Біз оқыту процесін көңілді де қызықты етіп, мұғалімдер мен оқушылардың тәжірибе алмасуда тең уәждемесі байқалатын және мақсаттарға қол жеткізу екі тарапты да қуантатын жаңа әдістемелерді енгізуді ұсынамыз.Егер сіз оқу процесін қызықты әрі тартымды етпесеңіз, онда балалар өздеріне қызықты мультфильмдер, мен фильмдер, Youtube-ті көретін болады. Осы ретте, сіз оқу барысында жаңа тетіктерді қолданбасаңыз, оқу процесіне қызығушылық танытпасаңыз, онда балалар өздеріне қуаныш әкелетін нәрселермен айналысады. Бұл қазіргі уақытта елеусіз болып көрінгенімен кейін өкінішті жағдайға әкелуі мүмкін. Сондықтан заманауи мұғалімнің басты міндеті – оқытуға қызығушылық таныту және баланы оқуға үйрету және оны шын көңілмен жасау.
Максим Тұрсынбаев, «Education City» мектебінің негізін қалаушы және ұйымдастырушысы
Фото интернеттен алынды
ПІКІРЛЕР